• تلفن 33250314 - 33265714
  • rayandaneshsari@gmail.com

نمایش مطلب

شروع کلاس طراحی سایت

 

 با شرکت در این پکیج

شما ابتدا برنامه نویسی html_CSS 

سپس برنامه نویسی java script

و در نهایت دوره ی framework ها را می گذرانید

HTML_CSSچیست؟

با توجه به این که html یک زبان برنامه نویسی محسوب نمی‌شود و خیلی به زبان انسان نزدیک است، یادگیری آن به هیچ وجه کار سخت و دشواری نیست و می‌توان نقطه شروع بسیار خوبی برای کسانی باشد که می‌خواهند در آینده سایر زبان‌های برنامه نویسی را یاد بگیرند یا در حوزه طراحی وب فعالیت کنند. 

لازم به ذکر است که css یک استاندارد تعریف شده برای صفحات در انواع مرورگرها دارد و این موضوع به این معنی است که صفحات وبی که با استفاده از این زبان طراحی شده‌اند، در مرورگرهای مختلف به صورت یکسان نمایش داده می‌شوند. امروزه کدهای html و css به در فایل‌های جداگانه نوشته می‌شوند و این کار در سئو نیز تاثیر مثبتی دارد.

 JAVA SCRIPTچیست؟

JavaScript که به اختصار JS نیز نامیده می‌شود، یکی از محبوبترین زبان‌های برنامه نویسی است. جاوا اسکریپت زبانی سطح بالا، داینامیک، شی‌گرا و تفسیری است که از شیوه‌های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می‌کند. از این زبان می‌توان برای برنامه نویسی سمت سرور (Server Side)، اپلیکیشن‌های موبایل، بازی و اپلیکیشن‌های دسکتاپ استفاده کرد. بنابراین می‌توان اینگونه برداشت کرد که زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت ، یک زبان همه فن حریف است. 

FRAMEWORKچیست؟

فریم ورک یک چارچوب به حساب می‌آید که معمولاً برنامه نویس‌ها برای توسعه و طراحی نرم افزار از آن استفاده می‌کنند. استفاده از فریم ورک به ساده شدن توسعه پردازش‌ها کمک می‌کند. یکی از دلیل‌های این سادگی این موضوع است که فریم ورک از نوشتن مکرر کدهای مشابه جلوگیری خواهد کرد. همچنین باعث ایجاد شیوه‌های خوب و مناسب و سازگاری در کدها می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که فریم ورک، مجموعه‌ای از ابزارها و ماژول‌های گوناگون است که می‌توانند در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

01133265714  

01133250314