• تلفن 33250314 - 33265714
  • rayan_danesh@yahoo.com

نمایش مطلب

اپلیکیشن Your Phone به شما اجازه می‌دهد با کامپیوتر خود تماس بگیرید

 
اپلیکیشن Your Phone
 

اپلیکیشن Your Phone به شما اجازه می‌دهد با کامپیوتر خود تماس بگیرید

 

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به بلند کردن تلفن خود٬ با کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 خود٬ به تماس‌ها و پیام‌های متنی خود پاسخ دهید.

مایکروسافت در ساخت و رشد اکوسیستم موبایلی خود ناموفق بود٬ بنابراین آن‌ها یک راه دیگر را در پیش گرفته‌اند. این راه نه تنها ایجاد اپلیکیشن‌هایی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها است٬ بلکه ساخت یک فریم ورک است که پلی برای ارتباط کامپیوترهای ویندوزی و گوشی موبایل‌ها را ایجاد می‌کند. این پل ارتباطی٬ اپلیکیشن Your Phone است که به سرعت در حال رشد است و به زودی می‌تواند تماس‌های تلفنی برقرار کند.

پاسخ به تماس‌ها و پیام‌های متنی با اپلیکیشن Your Phone ویندوز 10

 

نام این اپلیکیشن درخور فعالیت‌های آن انتخاب شده است. این اپلیکیشن به کاربران گوشی های اندرویدی اجازه می‌دهد نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را روی کامپیوترهایشان مشاهده کنند تا مجبور نباشند برای دیدن پیغام آنچه برایشان فرستاده‌اند٬ گوشی خود را بردارند. و اگر پیغامی دریافت شده باشد٬ کاربران می‌توانند مستقیما از روی کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 خود٬ پاسخ آن را ارسال کنند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت نه تنها در حال افزایش پوشش‌دهی ارسال و دریافت پیغام‌ها توسط این اپلیکیشن است٬ بلکه به دنبال پوشش دادن تماس‌های تلفنی است. تصاویری که به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند از طریق کامپیوترهای خود٬ تماس‌های تلفنی‌شان را مدیریت کنند. این قابلیت هنوز به طور گسترده موجود نیست و می‌تواند تا پیش از عرضه‌ی جهانی٬ به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گیرد.

الزامات دقیق این ویژگی هنوز ناشناخته است٬ اما احتمالا به سخت افزاری همچون یک میکروفون نیازمند خواهد بود. همچنین باید اپلیکیشن مذکور نیز روی هر دو دیوایس نصب باشد و آخرین به‌روزرسانی ویندوز 10 روی کامپیوتر شما نصب شود. سازگاری با گوشی‌های موبایل اندرویدی هنوز مشخص نیست.

اطلاعات جالبی از این اپلیکیشن جذاب در ماه گذشته آشکار شده بود. درست بعد از رونمایی از گوشی گلکسی نوت 10 که از قابلیت جدید ارتباط با ویندوز DeX پشتیبانی می‌کند٬ سرورهای مایکروسافت برای یک روز یا بیشتر قطع بودند و به همین خاطر دسترسی به Your Phone از دسترس کاربران خارج شده بود. با افزایش استفاده از این اپلیکیشن٬ مایکروسافت تصمیم گرفته تا به کاربران اطمینان دهد این سرورها حتی به دلیل افزایش ترافیک قطع نمی‌شوند.